.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهار ۱۵۰ درصدی هدر رفت انرژی درمنطقه ساری
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از مهار ۱۵۰ درصدی هدررفت انرژی در این منطقه خبر داد و گفت: همچنین توجه ویژه به امر بهینه سازی انرژی شده است.

به گزارش شمال نیوز، حسینعلی طالبی پیش ازظهر چهارشنبه در نخستین نشست شورای انرژی منطقه ساری بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از سیستم‌های انرژی در منطقه ساری فرسوده و قدیمی است، شاهد افزایش ۱۲۴ درصدی مصرف انرژی از سال ۹۳ به ۹۴ بوده و با نوسازی این سیستم هاعلاوه بر کاهش ۱۲۴ درصد سال ۹۴، توانسته‌ایم در سال ۹۵، ۲۸ درصد کاهش مصرف داشته باشیم.

طالبی بازنگری در فرآیندهای انجام کار، تهیه و تدوین دستورعمل‌ها، برنامه‌ها و طرح‌ها برای تصویب را از وظایف شورا دانست وافزود: شورای راهبردی انرژی با هدف سیاست‌گذاری کلان در حوزه‌های مرتبط با انرژی درشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تشکیل شد که دارای دو بخش راهبردی و کمیته فنی است.

وی با اشاره به این که در منطقه ساری شورای راهبردی انرژی از کارشناسان کارآمد و معاونت‌های شرکت تشکیل شده است، اظهار کرد: با پیگیری‌های این شورا در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ شاهد کاهش ۲۳ درصدی در مصرف آب و کاهش دو درصدی در مصرف گاز در منطقه ساری بوده‌ایم که این مهم نتیجه تحلیل دوره ای و پایش دقیق کمیته فنی این شورااست که با بررسی موضوع و پیگیری‌های متعدد و اقدامات مؤثر محقق شده است.

طالبی هدف از تشکیل شورای انرژی را تعیین شاخص‌ها و تعریف استانداردهای مشخص در منطقه و نواحی این شرکت خواند و اذعان داشت: حاصل تلاش شورای انرژی منطقه ساری در سال گذشته ۲۳ مصوبه بوده است که برخی از اقدامات مؤثر آن موجب اصلاح زیر ساخت و به تبع آن کاهش و بهینه سازی مصرف شده است.

مدیر منطقه ساری ادامه داد: جمع آوری تعداد زیادی از رادیاتورهای روغنی برقی در سطح منطقه، تعویض تعدادی از کولرهای پنجره ای و جایگزینی آن با کولراسپلیت کم مصرف، تعمیر و در سرویس قرار گرفتن آب گرمکن خورشیدی، انتقال پساب بهداشتی انبار جهت استفاده فضای سبز انبار ساری و ... از اقداماتی است که در سال ۹۵ انجام شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.